Megérkezett egy újabb öregfiú. Kicsit koszosan, kicsit dohosan, de itt van az asztalon, és élvezi tiszteletem. Elgondolkodtam, hogy miről kapják nevüket a rádiók. Nos ez a Videoton valószínű az 1971-1975 közötti kozmoszláz eredményeként kapta ezt a hangzatos csillag nevet. Talán itt már kinőttek a városnevekből (Róma, Velence, Nápoly) és a zenei kifejezésekből (Harmónia, Szimfónia), bár a Sirály névvel elég maradandót alkottak. :)

Tehát itt ez a rádió, amiről az ex tulajdonosa azt írta, hogy nem tudja működőképes-e. Hát az. Sőt! Tökéletesen működik minden funkciója 35-40 év után.

Szóval okos kis rádió ez a maga módján. Szét is kaptam egyből, erről képeket rakok fel hamarosan. De a legrafináltabb rádió a maga módján. Mivel a tetején lévő két csavar nem oldotta meg a rejtélyt, tovább keresgéltem, és sátánian felnevetve levettem az elemtartó fedelét, ahol ismét két csavar várt. Még mindig semmi. Gondoltam trükkösen lehúzom a gombokat, úgyis később le kell szedni. Erre megint ott lapult a két forgó gomb alatt egy-egy csavar. Ismét semmi. Lötyögött a táskarádió füle, gondoltam legalább akkor azt megnéztem, meghúzom. Hát egyszercsak egyik fül forgáspontjánál lejött a fül. Lejött a másik oldalon is, és ott volt két árulkodó csavar, ami nem csak a fület tartotta, hanem a rádiót is egyben. Innentől már nem volt megállás, szépen szétjött darabjaira.

Érdekessége még a szerintem nem gyári, de elég profi kis tápegység, amit adtak hozzá, valamint az "okos" kékfilces jelölést, mikor ott van mellette a 3 memória gomb. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr1001863777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása