Jánoska 2010.12.06. 20:49

UVB-76

Azthittem már lekéstem az orosz zümmögésről, de most ismét hallani 4625 kHz-en. Sajnos a rádió a sz.gép mellett nem vesz semmit, még a sz.gép kikapcsolt állapotában se. Talán ezért tudok ilyen jól aludni ebben a szobában? :) Mindenesetre érik már egy normális külső antenna és a hozzá való tuner építése. Ráadásul elég nehéz közlekedni a Satellit 700-as méteres antennájával a lakásban.

Ja és beruháztam 3 pár D-s NiMh Tronic márkájú akkura! Lidl-ben 800 Ft volt a pár (még mindig árulják), a vaterán meg 1000 Ft a töltő. 4500 mAh remélem elég lesz, mert már 9 pár elemet szívtak le a dögök. :) A töltő meg 6-8 óra alatt újratölti őket. Igaz csak négy fér beléjük, szóval egy napig töltögetek, de utána hónapokig jók. Majdnem szívbajt kaptam, mikor a Satellit 700 csak úgy kikapcsolt 10 mp után, és nem tudtam visszakapcsolni. De hál istennek, "csak" az elemek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr172497963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VR5000 2010.12.14. 09:29:13

Az elemtartóban van egy kis kapcsoló, állítsd "Accu" állásba, és akkor külső tápról való használat közben tölti a benne lévő akkukat.

VR5000 2010.12.14. 09:57:23

Az elemtartóban van egy kis kapcsoló "Accu" jelzéssel, ha ezt átállítod, akkor külső tápról való használat közben tölti az akkukat.
süti beállítások módosítása