Jánoska 2010.12.06. 11:44

Visszatértem

Üdv mindenkinek, lassan már rutinná válik a gyerek kezelés, és sikerül időt szakítanom a rádiókra is.

Az elmúlt pár hónapban az ebayen gyakran versenbye szálltam az un. Grundig SSB-Zusatz 2000 nevezetű szerkezetért, sajnos mindezidáig hiába. Megfigyelhető az ebayen is a csodálatos utolsó pillanatban licitálók népes tábora (hálisten vaterán még nem nagyon ügyesek). Ez egyrész a vevő szempontjából jó dolog, mert szemét módon akkor rak rá, mikor már lejár a licit, és esetleg aki többet is adna érte, nincs esélye. Az eladó meg nem a lehető legnagyobb áron adja el a termékét. Sajnos az nagy EU-ban is óriási különbségek vannak a posta terén is, 4 fonttól 17 euróig terjed egy-egy csomag feladási díja. Ez jelentősen hátráltatja a vásárlást.

De ami még meglepőbb számomra, hogy több ilyen Grundig SSB Zusatz 50-90 euró közti áron megy el, ami a rádió árának (legalábbis amennyiért hozzájutottam) többszöröse. Sajnos a 25 eurós egyik sarkán töröttről lecsúsztam 50 cent híján. :(

Aztán láttam egy univerzális BFO-kit-et. Utánajárva a dolognak találtam a Ten-Tec weblapján egy megépíthető, állítható kis szerkezetet 11 dollárért. Elég vegyesek róla a vélemények, de talán egy próbát megérne.

Igaz kéne hozzá egy doboz, meg elem, de a gyári BFO is külön van.

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr562496701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr_watts 2010.12.06. 19:53:13

Welcome back!Mintha a Ten Tec arulna dobozt is hozza kulon.

Jánoska 2010.12.06. 20:03:25

@dr_watts: Valóban, ott van alatta a linken, csak nem néztem. :) Mivel 15$ a minimum rendelés, így jól ki is egészítik egymást. Azthiszem belevágok! :)
süti beállítások módosítása