Azthittem micsoda jó lesz egy Grundig Stereo Concert-Boy 4000-el. Annyi minden jót olvastam róla, és oly drágák! Szereztem egyet relatíve olcsón. De idő közben rájöttem miért olcsó:

  • Az FM tuner része torzít, stereo jelet egyáltalán nem ad
  • A tuner gombokat csavarhúzóval próbálták lefeszegetni (széleit megrágták)
  • Az AM forgókondija szorult, és koszos (ez az egy javítható volt)
  • Az AM finomállítási lehetőségét teljesen kiherélték (FM tekerő huzigálna egy ferrit rudat egy tekercsben, de ez talán még meghekkelhető)
  • Hiányzik a speckó Grundig jel
  • Mindkét speciális izzó kiégve. Sajnos az általam ismert legnagyobb izzóboltban nem is hallotak 6-7V-os W 2x4,6d foglalatos műszer izzókról. Pedig az OSRAM gyárt(ott?).

Talán két pozitívuma volt, amit nézve nem is volt olyan drága:

  • Megvan az összes "memória" jelző kis műanyag
  • Van benne egy gyári utólagos Grundig trafó
  • Antennája tökéletes
  • Külsőre csak pár karc van az alsó alu részen

Nem tudom mi lesz még vele. Az FM tunert nehéz műszer nélkül belőni, LW, MW tökéletes, SW-re lehet keresek valami kis ferritrudat, meg hozzá rugót, és skálahúrt, bár ezek nélkül is jól működik. Csak az a fránya FM Stereo lámpa nem bír kigyulladni.

Kár, hogy Németországból olyan rohadt drágán jön el minden, mivel a http://www.radio-antik.de/ oldalon szinte mindent lehet kapni hozzá! Mondjuk ott már csak a trafó drágább, mint amennyiért én az egész rádiót vettem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr741949570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr_watts 2010.04.25. 11:32:59

Nagyon jo volna a Satellit 2000 a kovetkezo:cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190374088318,csak sajnos borzalmasan draga.73!

Jánoska 2010.04.25. 11:46:19

@dr_watts: Aztamindenit. Hát ez tényleg k***a drága. A Satellit 2100 nem került ennyibe!

dr_watts 2010.04.25. 11:53:14

Ja,igaz,ez sokkal realisabb,csak nem biztos,hogy elkuldi kulfoldre ~Versand nach: Deutschland `
süti beállítások módosítása