Jánoska 2010.09.25. 12:07

Felállványozva

Hál istennek, mielőtt nekiálltam volna gyártani egy állványt, (jó kis tippek itt) sikerült egy ismerőstől kapni egyet. Nem bonyolult, de tökéletesen megfelel. Két négyzet alakú vas lemezen 4 db négyszög idom, amely fel van töltve homokkal. Súlya kb 10 kg/db. Aljukon 3-3 tüskével, azalatt pedig 3-3 db 5 Ft-os, nehogy asszony örjöngjön a kibökött parketta miatt. :)

Mivel számomra először az állvány hangfal emelési feladattal bír, nem nagyon hittem a szebb hangban is. (Eddig két stokedlin voltak.) Miután beüzemeltem, észrevettem, hogy az ének szinte tök középről szól, a közép hangok kiteljesedtek, a mélyek pedig nem brummogósak, hanem ütősek lettek. Ha már valaki hallott élőben dobost közelről, tudja miről beszélek. Valamint annyit még tapasztaltam, hogy csukott szemmel hallgatva, nem tudnám pontosan belőni a hangfalakat. Adott egyfajta térbeliséget, mélységet, szélességet, azaz színpadképet. Mivel egy új állvány borzasztó drága, érdemes nekiállni csinálni egyet, vagy kunyerálni. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr522322068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása