Ej ha a Grundig tudna SSB-t, akkor olyan messzire dobnám a Sangean ikertesót... Na jó annyira azért nem, de füllel hallható a különbség (még mi mással lehet? :)).
Szóval esténként a Grundigon itt-ott feltűnik egy-egy SSB-s adás, akkor gyorsan hozom a Realisticet, és próbálom befogni. Fél óra mire a szakadozós PLL-es 440-en eljutok az adásig (sajna a Grundig digitális frekvenciakijelzést se tud), és ha sikerül is megtalálni, SSB módban se nagyon kivehető amit sustorognak, ellenben a Grundignál SSB nélkül is majdnem érthetőek a szavak, de főleg a számok.

Ráadásul DX440-et meg kétszer annyiért osztogatják, mint a Grundigot.

Milyen lehet akkor egy Yaesu, és társai?

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr662040161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jánoska 2010.06.01. 07:09:05

@dr_watts: Wow! :) Ez ilyen könnyű lenne? Este kipróbálom! :) Köszi a tippet.

Jánoska 2010.06.08. 16:19:02

@dr_watts: Sajna nem működött. Volmetes nénit mondjuk a DX440-el SSB-vel is alig értettem, de Grundiggal SSB nélkül egész érthetőek a számok. :)
Összerakva a kettőt nem változott semmit.
Kéne csinálni SSB-s kütyü, amit ráköthetnék a csatlakozójára.

dr_watts 2010.06.08. 21:18:42

@Jánoska: Olyan ez mint a szekely viccben:megdoglott a kecskem,az enyem is!
Tehat:nekem sem mukodott,de gondoltam,hogy en benaztam el.Sajnalom,hogy rossz tanacsot adtam,bocsanat!SSB kutyut (rajzot) mintha lattam volna valahol,de mintha kellet volna bele valami ami nekem nem volt,majd utana nezek.
73&GL!
süti beállítások módosítása