Tegnap este még frissében neki is estem a Siemensnek. Szétszedés és alapos szemrevételezés után látszódott, hogy az egyik szalagkábel elengedte a forrasztást. Először azt hittem ez a szétszedés miatt volt így, de megforrasztva tökéletesen beindult az AM vétel is. Összerakás után még elemekkel teszteltem, és kiderült, hogy a lent említett TRONIC D akkuk pár mm-el nagyobbak, mint a hagyománys D elemek, így ha hármat egymás után raktam, ebbe a készülékbe úgy kell befeszegetni. a Kiszedésnél meg ha nem vigyázunk messzire repülhet. :) Végülis sikerült elemmel is életre keltenem, így bent is maradtak, hogy legalább súlya is legyen.

Álljon itt egy kép a belsejéről:

Szépen elkülönülnek a panelok, amit elég buta merev szalagkábelek kötnek össze, amik végei forrasztva vannak. Nem egy könnyen szétszedhető, mert itt minden mindennel összefüggésben van. Néha jó lenne egy harmadik esetleg negyedik kéz. Sajnos itt sesikerült megfejtenem, hogy az állomáskereső, azaz hangoló gomb miként jön ki a helyéről, de a DX440-es ijesztegetés után már meg se próbáltam feszegetni. Jól van az ott. :)

Természetesen az összes panelon megint az ATS-803A jelzés fogadott. :) Ezekszerint a Siemens csak a külsőt adta? Gombjai teljesen olyanok, mint a Realisticnek, csak itt nem bírták "megakadósra" csinálni a középső állást a Balance/Treble/Bass tolópotiknál.

 

Itt pedig meglepődten néztem, mint kurva az üdülési csekkre, hogy az a kapcsoló hogy került oda? Aztán rájöttem, hogy a hiányolt külső/belső antenna kapcsoló, mellette pedig az üres hely az antenna csatlakozónak. Lehet nekiállok rárakni egy antennacsatlakozót, szerintem a kapcsoló tökéletesen működhet, csak nem látni kívülről.

 

 

Mellékelem pedig a kedvenc szerszámkészletemet, melyet most a Sparban 500 Ft-ért sikerült megvenni. :) Ez a harmadik garnitúra.

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr602570000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása