Mint ahogy sok embert, engem is vonzanak a régi, elhagyatott helyek, tárgyak (rádiók :)). Imádok több éve lezárt dobozokat kinyitni, és a legjobb, mikor a több éve lezárt illatokat felfedezed, sőt emlékképeket is felidéznek! No de nem elkanyarodva a témától: találtam egy érdekes cikket. Igaz elég régi szenzáció, de egy újszülöttnek...

Nem szeretném az egész cikket átlopni, ezért csak linkelek:

UVB-76, a szellemrádió
UVB-76 magyar wiki

További infók google-ön taláhatók. Hazamegyek egyből bekapcsolom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr422331944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jánoska 2010.09.30. 09:23:10

@dr_watts: Hát igen, ahogy írtam is, egy régi, de új dolgot fedeztem fel. Köszi a linkeket, úgy látszik mást is foglalkoztat a téma, sőt! :)
www.prae.hu/prae/articles.php?aid=1771&cat=6

Találtam magyart is. :)
www.archive.org/download/ird059/tcp_d4_25_nnn_hungarian_irdial.mp3

Esetleg van még ma is működő ilyen állomás?

dr_watts 2010.09.30. 19:28:13

@Jánoska: az E10 Mossad-ot hallani,valahol 2515kHz korul(usb-en).Amugy,a kedvencem egy mar megszunt NDK ado,ahol kamu uzeneteket kuldtek,azt a latszatot keltve,hogy van aktivitasuk az NSZK-ban.

Jánoska 2010.10.01. 09:39:11

@dr_watts: Igen, elég agyrém volt az akkori gondolkodás. :)
süti beállítások módosítása