No csak meglett a célszerszám. 7-es, vékony torx csavarhúzó. Már eleve írtózom a 13-as kulcs kivételével a páratlan számú méretektől. :) Szóval szétszedtem, íme egy szép nagy kép a belsejéről, hátha még valakinek jól jön.

A jobb alsó sarkán látszódik a hálózati csatlakozó javítása, úgy néz ki egész jól sikerült valakinek.

Sajnos a sejtésem beigazolódott, a kapcsoló ugyan meglett, de csak belülről lehet kapcsolni, nincs hozzá az a valami, ami kilógna az elemtartóba. Ebből következik az a probléma, hogy fogalmam sincs, vajon annak a bizonyos kapcsolónak hogy kéne állni, azaz mikor van BATT, vagy ACCU állásban. Néztem a szervízkönyvét is, sajnos nem jutottam előrébb. Esetleg ha valaki tudja, hogy működik, azaz milyen áttétellel, mechanikával, furfanggal megy át a kapcsoló a rádión kívülre, és végül a panelon lévő kapcsoló fenti vagy illetve lenti állásban van ACCU pozícióban, akkor nagyon megköszönném, ha leírná. Bár azon filózok, hogy az egy egyszerű ki/be kapcsoló, azaz ha elcseszem, max nem tölti az akkukat. :)

UPDATE: a képen a bal oldali állítás az igaz. Ugyanis a rádiót összeszerelve most néztem, hogy az LCD kijelzőn életre kelt az ACCU felirat. :) Irány tőtteni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr92552809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása