Már pár napja a fejhallgatókon pörgök. A régi Technics RP-HT300-at szétkaptam, levettem a párnákat, leszedtem róluk az utolsó kis bőr maradékot, így lett egy plüss párnázatú, de hibátlanul működő fejhallgatóm. Megtartom, nem szedem szét. Főleg, hogy most árulnak vaterán ugyan ilyen állapotút 5000-ért...

Az AKG-hoz még nem sikerült meghajtót szerezni, jellemzően a magyar cég nem válaszolt még a levelemre. Csak azt nem értem ez külföldön miért megy olyan könnyen, itthon meg lehetetlen bármit is megvenni.

A piacos AKG K430-asnak utánanéztem, olvasható volt olyan infó is, hogy volt egy széria jackdugó hibás, meg nem hamisítványok. Nem tudom. Azt tudom, hogy szépen szól, van hozzá doboz, tok, és ugyan úgy néz ki, mint bármelyik képen. Ja és kb. ötöd annyiba került, mint a boltban. Egyedül a jack-et cserélném egy jó kis Neutrik 3,5-es stereo jack dugóra, de olyan meg sehol sincs. Így marad a sima fém csatlakozó, remélem az nem törik el. Kár, hogy nem árulnak a piacon K701-est, vagy K501-es hasonló árfekvésben. :)

A legszebben akkor is a Technics RP-F290-esem szól. Egyértelmű mélyek, szép magasak, és stabil közepek jönnek. Valahogy ez az ízlésem. A Saturnban lévők közül az összes 15.000 Ft alatt lévőnek fakó hangja volt, gyenge mélyekkel és magasokkal. Persze az 50.000-es kategóriában már volt jó, de ez a 6000-es Technics (Panasonic) nekem tökéletes. Sajnos az agyon dícsért Pioneer SE-M390-et nem tudtam meghallgatni, de a 290-es viselése nem győzött meg. Egy hirtelen mozdulatnál a tehetetlensége és lazasága miatt majdnem elfordult a fejemen. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr132857701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása