Nagy nehézségek árán kiszakadtunk a társasházi idillből, elváltam azoktól az élettásaimtól, akiket nem én választottam magamtól, és kiköltöztünk vidíkre! :)

Nem mondom, hogy sokáig halogattam a penetrátor szakszerű rögzítését, és az 50m koax kihúzását. Csak egy jó tanács: Ekkora antennával egyedül ne nagyon szambázz egy 13 fokos létrán.

De meglett! Tépázza azóta a szél, hajlik, de mindig megújul és feszít, nem bír vele a természet. Gondolom a szomszédok el nem tudják képzelni minek van ott, és mire jó. Biztos lopom a zédzsbíót.

Nos a jó rádió a jó antennánál kezdődik. Ez tény. Hirtelen megnyílt a világ, és lerövidültek a távolságok. Örömmel beszéltem Máriakálnokkal (Üdv kisnyakas!), és méregettem a hatótávot. Aztán megint csak maradtak a kamionosok, útinfó kérés a reggeli indulás előtt, stb. Sajnos nincs narancssárga rendszámtáblám, ki se látnék tőle, így nem tudok mit mondani, ki brekeg. Juteszembe: az eddigi legjobb kamionos név, amit olvastam : Périfarkas! :) Hazáig pusztultam a röhögéstől.

Szóval megy a CB, megyeget, néha figyelem a kitelepülőket, de ahogy a HARC oldalon is nézem, a környékemről alig van valaki. :(

Sebaj, a Stalker az én Xanaxom. Mellesleg csapjatok agyon, de nekem nagyon tetszik külsőre! Mindig is lázba hozott a sok egyforma apró kapcsoló, nyomógomb,  ahogy a Videoton RA 6380 S Cleopatra is.

Apropó! Innen indul a régi műszaki dolgok iránti tiszteletem! Mikor megkaptam (örököltem) egy Cleopatrát és egy pár Orion HS280-at, amik évekig szabadtéren, de fedett helyen álltak, majd bekapcsolás után "pöccre" indultak!

Pár pókgeneráció felnőtt bennük, lerakódott 45kg por, eloxidálódott pár érintkező, de ezek nélkül gyanús is lenne...

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr491835451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása