Jánoska 2010.03.13. 19:00

Hideg veríték

Ma meghűlt bennem a vér, miután a mindentvevő világvevőmet összeraktam, és érdekes dolgokat produkált.

Egy PLL szintézeres kis cucc, amin van egy forgó kerék, amelyet gyorsan tekerve gyorsan pörög, lassan, meg ugrál kHz-enként. Hát nem így tett az utóbbi időben, volt, hogy kis mozdításra elment 100-at. Mondom megpucoljuk. Nos az istennek nem bírtam leszedni róla a gombot, hát maradt a WD40... Szépen befújva szaladt ügyesen, de összerakás után akkor is tekerte a frekiket, míg állt... Elsötétedett a világ, kis csőlátásommal csak a szaladó frekvenciára fókuszálva bőszen tekertem a gombot, de semmi. Kikapcsolni is alig tudtam, de mikor sikerült, kipihegtem magam. Aztán valami isteni szikrától vezérelve gondoltam, hogy beállítom az időt (rádiót kikapcsolva kell). Azanyját! Itt meg tökéletesen működik! Lassa, gyorsan, ahogy akarom. Megnéztem FM-ben is, ott is kiválóan működik. Hát újra szétkaptam, akkor meg AM-ben is tökéletes volt. Na ezt magyarrázza ki Árpi...

Újra összerakva a kijelzőn eddig olyan dolgokat láttam, mint még soha. Még gyorsabban szétkaptam megint, össze újra, és most jó. A fene se érti a lelkivilágukat. De nem ez az első eset, mikor valamint szétszedtem, megnéztem (jól), összeraktam, és működött. Szeretem az ilyen javításokat, de még mindig kicsit idegesít mi okozhatta. De nem szedem szét egyhamar az tuti!

Ja és a poén, hogy ez egy Realistic DX-440... Magyarul Sangean ATS-803A. Realistic csak kívülről, a panelra Sangean volt írva. :) Mondjuk a Realistic DX-440 jobb név.

A bejegyzés trackback címe:

https://hullam.blog.hu/api/trackback/id/tr931837309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása